måndag 31 augusti 2009

Första dagen avklarad!

Den gick som en dans. Efter att sagt Hej Då till pappa strax innan 7 så somnade vi om och gick upp vid 8 igen! C vaknade precis efter att D ätit så dubbelmatning behövdes inte. Jag hann göra mig i ordning och sen låg vi och lekte lite på golvet. Helt plötsligt fick D ut toner av den högre skalan som vi inte hört förut, C var inte sen att hänga på.
Vid 10 drog vi iväg på promenad, ett stopp hos svärföräldrarna för lunch både för mig och boysen. Sen fortsatte vi vår promis och kom hem vid 2 igen. Härlig dag!!!!! S kom strax innan 4 lagom till matning av C &D.

Idag tog jag på mig stegräknaren och tänkte nu ska jag minsann få ordning på kilona. Bra grej faktiskt, jag blev taggad att gå på en gång så fort jag fäste den lilla dosan på mina byxor! Promenader är en bra start för min kropp efter graviditeten, som tog hårt på min kropp.

DAGENS: 6322 steg

Skulle kännas bra att komma upp runt 10.000 steg varje dag.

Nu är det dags för La Liga!

1 kommentar:

Fia sa...

Vad glad jag blir, att jag lyckats inspirera till något bra. Återigen ett stort grattis till de små liven. Hoppas allt går bra, det måste vara tufft att vara tvillingförälder. Jag vet bara hur det var med en, man kunde ha fullt upp ibland. Kram!