tisdag 1 september 2009

Tisdag

Dagens: 7598 steg

Ikväll är jag lite tröttare än vad jag var igår. C& D var inte lika lättroade idag och det krävdes uppmärksamhet av mamma hela tiden. Även fast det härligaste är att få vara med dom så behövs att få en liten paus då och då. Det kanske bara handlar om ett par minuter men att få pusta ut bara. Två promenader hann vi, de gillar verkligen att åka vagn och tur är det. Var in på mitt jobb idag och hejade. Ska börja att gå på ledningsgrupp möten som vi har en gång i månaden, känns kul att ha lite kontakt med jobbet och samtidigt hålla mig lite uppdaterad vad som händer.
Finaste vännerna M&S var här och hälsade på i kväll och mös lite med boysen, det var länge sen.

Dags att gå ner och natta sista bebisen.

2 kommentarer:

Vanliga mamman sa...

Hej hjärtat! Vad härligt att ni drar igång skrivandet igen så att vi kan följa er! Tänker på er ofta och önskar vi hade er närmare men vet ju att ni är trygga i siljansskogarna ;) Ska bli skojs att följa ditt dagliga rensande här! Om inte annat är det alltid kul att gå tillbaka och läsa gamla inlägg ju mer de växer. Hörs snart!

Malin sa...

Nu har jag familjen Lundgren-Strandell abstinens. En liten dos sen är man såld :) Måste ses snart igen. puss på er