lördag 9 januari 2010

Lördag

Jag har en egen liten myskväll i kväll! S är iväg och träffar några polare. Riktigt mysigt att vara lite själv, bestämma helt själv över TV dosan! =) Men det blev så klart inte riktigt som jag hade tänkt mig.

S var och handlade lite mums åt mig och vi matade boysen innan han gick iväg. De var rejält trötta så det var perfekt. Skönt att ha trötta och nyätna killarn när man ska vara själv. Så de slockande omedelbart när de ätit klart och de sov så gott när S gick vid 8. Endast 5 min i lugn innan jag hörde gråt nerifrån. Båda var vakna och D var upprörd över att han var jätte snorig. Det var bara att ta fram näsfrida och suga lite. Tillslut kom vi till ro i våran säng. D somnade ganska snabbt men strax efter 21.30 somnade äntligen C in ordentligt. Där fick jag som trodde att jag fixa det så bra!

Liten bajshistoria funkar väl alltid. Båda boysen var nakna nu ikväll och satt i deras stolar och smaskade banan. Det var full rulle och de showade och hade sig. När det var dags att ta upp dom då hade C lyckats klämma ut en korv när han satt i stolen helt obemärkt. Så härligt!

Det har inte blivit mycket friskluft de senaste veckorna, denna kyla! Boysen har ju varit lite krassliga så det har inte känts rätt att ta ut dem, vilket innebär att inte heller vi har kommit oss ut.

Förresten så fick vi en filmkamera i julklapp och de är ju hur kul som helst att filma dom. Vi börjar komma igång mer och mer med det. Nu börjar de ju fatta att de kan roa och det gör det hela mer underhållande.

Nä en solsemester hade jag inte sagt nej till...

1 kommentar:

Cissi sa...

Inte jag heller ;)
Vad trött jag är på denna vinter, nu vill jag ha vår och SOL :)

Fin blogg!