torsdag 25 februari 2010

Sover o sover...

Tro det eller ej men jag sitter och rullar tummarna lite och väntar på att boysen ska vakna! Dom har snart sovit i 2 1/2 timme! Hur skönt som helst, jag hinner med hur mycket som helst. Deras nya grej är att vakna kl.7. Jätte jätte pigga, sen kör de på och somnar igen runt 10 och då är de trötta. Faktiskt så är det skönt att vakna lite tidigare, lunch blir när det ska va lunch och inte vid 2 och sen är det större chans att man kommer iväg i tid på förmiddagarna! Det spelar ingen roll hur sent de somnar, lika pigga kl,7 är de ändå! Så i morse satt vi hela familjen och titta på Sverige, men vad hjälpte det...=(

Idag är det mammafika, hemma hos den mamma som har den vackraste utsikten! Kul att se alla igen, det är många som har varit sjuka så det har varit lite si och så med fikat sista tiden.

I morgon bär det av mot Södermanland! Som jag har längtat, så härligt! Det verkar som om det är mer snö där än här, men förhoppningsvis så är det lite varmare där! Kanske det blir premiär med pulkorna som vi köpte för ett par månader!

När vi åker hem får vi med oss den allra finaste J, mitt brorsbarn! Det blir mys det, ska pyssla om henne, sist hon var här ensam då var det hon som pysslade om mig för att jag låg som en strandad val i sängen mest hela tiden med 2 killar i magen!

Nej vet ni vad nu får de väl ändå ta och vakna! =)

Inga kommentarer: