lördag 3 oktober 2009

Det fattas 1 centimeter!




D har randig pyjamas och C ligger till höger på bilden ovan.


Vi har så många mysiga människor omkring oss och i har haft underbara helger! I torsdags var det ju mammafika efter det kom S farbor med familj med söta K som avgudar boysen och är säker på at även dom avgudar henne!



På fredagen begav vi oss upp till Dalecarlia Spa för en mys eftermiddag och det kan jag lova att det blev. Med nyinköpte badbracker till boysen åkte vi upp. Jag var spänd av förväntan, att få se deras reaktion. S led på jobbet över att inte kunna få följa med men jag hade T och K med mig. Perfekta tjejer om man vill ha mys. Att ha någon med sig är ju en förutsättning för att kunna bada, så vi tog varsin i famnen och gick ner i poolen. Oj oj vad coolt och det gick så bra, jag trodde att D skulle vara lite mer försiktig men det var tvärt om. När vi provade bubbelpoolen så ville C inte doppa sig mer än än till midjan men D gled runt i bubblorna hur lugnt som helst. Efter ett tag satt jag och C på poolkanten och mös i en handduk medans D bara badade och badade. Vilken sprattelgubbe!! Både vi och pojkarna hann med lunch och sen kan jag lova att boysen slocknade!!! I två timmar sov de och då passade vi på att bubbla och bada och bara njuta. Jag blev 10 år och dök och plaskade med K. Härligt!!!!!



Jag var slut i kroppen men ändå helt fylld av energi av den härligt avslappnade dagen. Efter 5 timmar var vi hemma igen och hungriga som vargar slukade vi i oss fredagstacos hos svärföräldrarna. Mumma! Vi somnade gott sen...

K sov hos oss och vi hade handlat in allt vi ville ha till frukost så det var en grymt frukost i morse! Äggmacka med randig kaviar, rostis med jordnötsmör, kaffe och jos var några av ingredienserna.




Vi klädde på oss och precis klara så kom det plötsligt en spya på Cs kläder, av med dem och på med nya! Bilen förde oss till Falun där vi shoppade och åt god mat med härligt sällskap. Artiga som våra pojkar är vaknade de när vi satte oss till bords, de ville också vara med! Men det funkar så bra, de vill bara vara med och det finns många varma famnar som ger kärlek!


Boysen fick gå-stolar. De gillar att sitta i dem men de når ej ner ordentligt ännu, det fattas kanske 1 cm men kommer bli bra.



Ikväll är vi ensamma och även om vi älskar att vara med våra kära så är det så mysigt att bara sitta med varsin tvilling i famnen och bara vara! Så nu ska jag fortsätta med det!

2 kommentarer:

Katrin sa...

Älskar Er allihopa. Katrin

isblomma sa...

Åh, så härligt ni verkar ha haft det! Blir allra mest avundsjuk på badandet, vill testa med Freja också :)

Finfina bilder på dig & pojkarna, de är grymt sköna de där två!

Jag sticker till Falun några dagar nu så det blir inget babyöppet för mig, men vi ses på onsdag på BVC hoppas jag, och sen på torsdag förstås!

Kram & pussa pojkarna :)