fredag 2 oktober 2009

Idag händer det grejer!!!!

Trodde sovmorgonen var spikad men icke! Igår var det middag med finaste besöket från Hudik, boysen var vakna länge och det var bäddat för att sova länge. NOT. 5 vaknade D och käkade och somnade om, vid 6 vaknade C och käkade och ville inte somna om. Just nu ligger D och S kusin i storsängen och snusar sött tillsammans. C ligger brevid mig i soffan och leker med den hyllade prasselboken. De kan leka hur länge som helst med den.

Igår var det mammafika som sagt, lika mysigt och lika gott fika som vanligt. De e guld att ha såna fina mammor att hänga med!

Idag ska jag på synundersökning och S farbror och faster kom hit och busar med boysen medans. Det känns så vuxet att fråga om nån vill vara barnvakt he he!

Sen ni!!!!! Ja då ska jag åka och köpa badbyxor till herrarna för det är bad på schemat idag!!! Så så mysigt ska det bli. S farbror, faster och kusin ska göra oss sällskap! Spännande, de älskar att bada i badkaret så jag hoppas på succe, tvillingarna alltså =) ! S hade gärna gärna följt med men bad mig att ta massor massor med kort!

Återkommer med hur det gick med bad, dusch och omklädningsrummet....

Inga kommentarer: