söndag 25 oktober 2009

Sköna helger går för fort!

Hudik i helgen alltså, fint som snus!!! Skämt å sido så är det alltid underbart att vara där, inte vill vi åka hem! Men nu är vi hemma i alla fall och allt är redan som vanligt igen känns det som.

I fredags efter lunch så skulle vi fara iväg, boysen skulle bara få mat. Jag hade just matat D klart då han kräks upp i stort sett hela flaskan över han och mig! Allt bara kom upp och har ingen aning om varför. Ja jag hade väl gjort mig iordning mig men det var bara att hämta in väskan och byta om. Jag fick alltså ta av mig alla kläder jag hade på mig för jag blev blöt ända in på kroppen. Bilresan gick hur bra som helst och boysen sov hela resan faktiskt. När vi kom fram så var det matdags igen och då händer samma sak med D. Åh man blir ju orolig och undrar vad som är fel, han var lite gnällig på förmiddagen så det kändes att det var nåt som var fel... Himla jobbigt när man känner att det är nåt som inte är som det ska vara och sen funderade jag på hur många gånger han kan spy så där innan man måste söka hjälp. Men efter nån timme så får han lite mat igen och då går det bra PHU!!!! Han e lite seg men äter bra efter det så då känns det bra fast man undrar varför det blir så där?

Mycket mys i helgen och underbart god mat. Älskar.

1 kommentar:

Fia sa...

Hoppas ni haft en bra helg. Så tråkigt väder bara..regn, regn och åter regn...

Använder små herrarna napp??
Besök i så fall min blogg och tävla om specialdesignade nappar från namnnappen.se
Det är få deltagare så chanse att vinna är stor.. jag lottar dessutom ut två stycken 3-pack, kanske har du riktig tur och vinner båda?!

Om du har vänner med barn så får du gärna berätta om tävlingen :-) Ha en bra dag, Kram!