lördag 31 oktober 2009

Jag är inte bara mamma, jag är en lady också!

Igår var jag på Ladies Night på Ejendals Arena! Så himla kul och jag ska ärligt säga att även om jag tänkte mycket på mina barn så saknade jag dem inte och kände inte att jag längtade hem. Satt och åt och drack vin med jobbarkompisar, vilken energi kick!

Igår var vi hemma och mös, medans boysen sov på förmiddagen så hade vi lite mys bara vi tjejer. Badade, målade naglarna och flätade hår. Det är helt underbart med I och J här för de pysslar och pysslar både med boysen och vårt hem. S kom hem på eftermiddagen och lite senare drog jag iväg. Svägerskan kom upp på kvällningen så S hade mycket sällskap!

Det var i alla fall en bra show igår kväll och det var kul att se lite folk eller ja kvinnor! =)
Jag var väl inte en av dom som stod längst fram och skrek vid scenen men kul var det.
Vid tolv var jag hemma igen och sen var det matning vid 4 och då var det bara upp och hoppa som gällde!

I morse när boysen åt gröt kände jag att skeden slog emot nåt hårt i Ds mun! Han har fått sin första tand!!!! Stora pojken!

1 kommentar:

Anna sa...

Vad härligt det låter Sofia!!:)
Kram kram