fredag 4 september 2009

3,2 km shopping!

Dagens: 3840 steg

Idag var jag, svärmor, C och D i Borläng för lite shopping och mys. Pratade med svärmor på morgonen och sa att jag skulle komma om en timma. Ja ja tänkte jag, hon förstår nog att det kan dra ut på tiden innan vi blir klara. Men endast 11 min sena satt vi alla tre i bilen på väg att hämta upp farmor. Då hade jag hunnit med att:
Byta 2 bajsblöjor
Klä på boysen
Klä på mig själv(ingen dusch hanns med)
Äta frukost
Dricka en kopp kaffe
Packa skötväskan
Diska nappflaskor
Göra i ordning mat till boysen
Byta en till blöja

Jag kan inte förstå hur jag kunde vara sen förut när jag bara hade mig själv att tänka på!!!!

Ja shopping vart det, till mig, boysen och hemmet. 3.2 km kom vi upp i när vi strosade fram och tillbaks i kupolen. Jag håller på att bygga upp min garderob igen då jag fick rensa ut i stort sett alla mina kläder. Den bistra sanningen efter en graviditet med 30 kilos uppgång. Inget att hymla med ;)

Ja en ganska tuff vecka är nu slut, min S är hyfsat sliten efter första arbetsveckan och de e jag med. Jag undrar om boysen har kännt av det också? De får ju inte lika mycket tid i våra famnar som de brukar. Snacka om att man känner sig otillräcklig!

Boysen sover och jag och S ska titta på en film, undrar vem som somnar först! =)

1 kommentar:

isblomma sa...

Nästa vecka tycker jag vi promenerar lite tillsammans! :)

Bra jobbat att komma iväg i så bra tid med två små, jag gör det inte med en...