måndag 7 september 2009

Många bebisar!!!

Dagens: 4184

Ja en härlig dag blir betyget idag! Var på jobbet för ett möte, kul att hänga med vad som händer på jobbet. C och D var hos farmor och farfar så efter jobbet åkte jag för att hämta dem för vi skulle på mammafika med alla som är med i vår föräldrar grupp. Pigga och nyätna begav vi oss i väg för att träffa 6 andra bebisar med mammor. Utanför hos A stod väl en 5 barnvagnar uppraddade, såg ju så coolt ut! Åtta bebisar var det, så himla kul att träffas så där, och det bästa är ju att det bara är början på vår mammaledighet!!!! Jag är alltid lite pirrig när jag ska iväg någonstans själv med boysen, men alla är så hjälpsamma så det känns tryggt! Men jag antar att det inte kan bli värre än att båda skriker. =) Skönt gäng är vi i alla fall, bebborna är grymma!!!

Efter middan gick jag ner till min kära granne alldeles ensam. Fick en kopp te och en mysig pratstund! Så himla viktigt och skönt att gå iväg och bara sitta och prata lite.

Ja nu sover alla boys här hemma så nu ska jag pyssla om mig själv. Ta en dusch, fixa i ordning håret för en gång skull(och då menar jag föna inget mer avancerat), kanske måla naglarna till och med! Har fyllt upp skötväskan och tagit fram kläder, för i morgon är det babyöppet och då ska vi dit och det börjar redan kl. 09:30.
Undar när vi kommer iväg???

Det går mycket blöjor just nu, det bajsas hej vilt här!

Dags att dra sig ner i badrummet...

1 kommentar:

Caroline sa...

Ja vad skoj att ses lite! Jag har fått ont i halsen :( så vi håller oss hemma idag... Hoppas det var trevligt på babyöppet.

CU!
Kram