tisdag 15 september 2009

Otillräcklig..

Stegräknaren vill ej räkna steg =(
Fick ett tips om dagens outfit så jag kör det tills jag har en fungerande stegräknare. Men jag kommer gå promenader ändå ;)



Dagens outfit: Hyfsat med dreggel C har på sin tröja! D har sina Levis idag också!

Uppstigning kl06.00 Kuckelikuuu!!!! C käkade då och var sen piggelin, så vi gick ner och väckte pappa. Tror att det är lite lättare för S att vakna när en gurglande C ligger brevid. På förmiddagen körde det ihop sig lite faktiskt. Höll på att mata en nyvaken C då D hastig kom på att han var helt utsvulten. Försökte att roa han men det var lönlöst. Så när C var klar så fick han rapa lite sen ner med han i sittern, och sen ta hand om D. Det känns så dumt att bara sätta ner C så där när han är lite nyvaken men vad gör man. Skönt var det att han fann sig till rätta och började leka! Phu!
Strax innan 10 var vi klara, boysen var nyätna och jag var nyduschad! Vi tog en promis till babyöppet! De som jobbar där är otroligt hjälpsamma och det finns alltid en hand som hjälper, även snälla mammor. Det känns skönt och det är viktigt, för man behöver hjälp när man är ute på saker. Fast jag tar inte för givet att jag ska få hjälp men det finns så många hjälpsamma människor.Efteråt blev jag bjuden på smarrig lunch hos A &J , mysigt! Det blev en hel dag vi kom hem nästan samtidigt som S. Dagarna går otroligt fort när vi är ute och far. Försöker att vara ute mycket, man blir mer och mer van.

Måsta blanda mat till D, sista målet inför natten!

1 kommentar:

Cecca sa...

Hej! Åh, vad söta dina små är :) Vad kul med en tvillingblogg, har sökt så länge efter en! :) Går allt bra för er? Vi hade det väldigt kämpigt i början då båda flickorna hade kolik och jag mådde väldigt dåligt efter kejsarsnittet, blev deprimerad och mådde konstant illa. Men nu är det självklart över och nu går det bara bra för oss :) Är ni båda mamma&pappa ledig eller är du ensamen hemma? Min sambo fick vara hemma med mig dom 3 första månaderna, för att det var så tufft. Kram!