torsdag 3 september 2009

Morgonpigg C

Kl. 05:20 vaknar jag av att C gråter i sin säng, jag går dit för att hämta över han till vår säng men vad möts jag av??? En liten C som flinar upp och är super pigg. Så vi går upp och fixar käk och då blir han ÄNNU piggare. Så idag gick vi upp före pappa, D ligger dock och sussar fortfarande. Nu har pappan åkt iväg på sin gula fina moppe till jobbet!

Mina barn äter som sagt bara från flaska och vi har märkt att de blir hungrigare oftare nu när de har blivit större, så vi har börjat med ersättning nr.2 för att de skall känna sig mättare. Vi började igår med att lägga till lite av 2:an i 1:an för att vänja deras magar men på Charlie märktes inget i alla fall. Det är två små matvrak vi har här.

Förresten för 2 veckor sedan när vi var på BVC vägde D 6900g och C 6100g, C har fortfarande lite att jobba ikapp.

Jaha vi får se vad denna dag har att erbjuda, stegräknaren har jag i alla fall redan satt på mig!
Kanske hinner jag ta en dusch med C sittandes i babysittern framför duschdraperiet innan D vaknar.....ja bäst jag skyndar!

Hej

1 kommentar:

Vanliga mamman sa...

Du vet att, följer dom kusinen ida så kommer ni vakna VARJE MORGON kl 0600 för bajsning :)