torsdag 10 september 2009

I morgon är det fredag!!!

Dagens: 4817 steg

Fick ihop lite steg trots en lugn dag. En promenad till brevlådan typ, mycket spring hemma har fixat och donat lite idag!

Alltså igår somnade D vid 22 ca och vaknade kl.6.30, va!!! Hur skönt som helst, klart han vaknade och ville ligga mellan oss i stor sängen men det får man ju räkna med! C vaknade vid 4 och då tog S matningen så jag behövde inte gå upp nånting i natt!!!! I morse när S gick upp så låg D mitt i sängen och bredde ut sig som vanligt, jag och C låg nere i fotändan och mös. Spännande nätter, jag märker att jag inte sover så bra när de ligger med oss i sängen. Jag är fortfarande rädd att klämma dom på nåt sätt.
De nätter de vaknar samtidigt och vill ha mat är mysigast, för då går vi båda upp och matar, inte för att vi säger särskilt mycket till varandra för tröttheten tar överhand. Vi dubbelmatar inte på nätterna för då vill vi hålla dem i famnen för att de är lite pömsiga.

På morgonen var boysen i otakt och sov ej samtidigt, men till andra målet kom de i takt igen. Då får man genast mycket gjort. S kusin M kom och hälsade på, av henne fick boysen mysiga haklappar att dregla på. D fick till ett riktigt garv när M flörtade med han, C har inte fått till det där riktiga skrattet ännu. Han är dock bättre på att få till de höga tonerna.

C försöker allt han kan att härma mina händer när jag gör olika rörelse.
Det känns på något sätt som om deras kärlek till oss börjar växa, nu tittar dom på en med en blick så att man mälter.

S lagade mat det blir alltid gott, han orkar göra det där extra i den ganska tråkiga vardagsmaten. Puss på det!

Ajö

2 kommentarer:

isblomma sa...

Klarade ni er från vidare förkylning? Här snorar och nyser vi för fullt... =( Kram!

Men hallon..... sa...

Ja tror tusan att vi klarade oss undan det värsta, men i morgon kan det ju va tillbaks... Krya på er!!!!