torsdag 3 september 2009

Nederlag!

Dagens: - steg

Mornarna ser ganska lika ut här hemma, vi vaknar, myser lite, äter och leker lite. På förmiddagen gav vi oss iväg på lång-promis till S jobb med ett stopp på konsum för att köpa sallad till pappan. Men jag glömde STEGRÄKNAREN!!!! Åh vad irriterande. Nya tag i morgon igen!

Lite lagom nervös åkte jag, C och D iväg på öppna förskolan på eftermiddagen. Jag var nervös för att C&D kanske skulle skrika samtidigt eller nåt och ingen kunde hjälpa mig. Men va fel jag hade, personalen var jätte gullig och sen var det bara mammor från vår föräldrar grupp! Timmarna gick fort där och det var inte sista gången jag gick dit. A som också var där kom och hjälpte mig in med pojkarna, det är rätt tungt att bära båda bilstolarna samtidigt. Det är underbart att alla är så hjälpsamma!
Efter middag hos svärföräldrar fick jag och S åka själva till Borlänge för lite shopping till barnen och en leksak(innebandyklubba) till S =) C & D var hos farmor och farfar!

Nu ska jag försöka natta en gråtande trött D, han får nog krypa ner med oss i sängen!
Natt

Hann inte ner han har redan somnat i min famn =)

Inga kommentarer: