måndag 7 september 2009

Färska björnbär!

Gårdagens: 6815 steg

Boysen sov till 5 på morgonen , en somna om och en ville leka! Jag drog vinsten, jag och D gick och la oss igen! Det låter så okänsligt som om att jag helst vill gå och sova. Men så kände jag faktiskt kl05.00.
Kl.10.30 var alla uppe igen och då hade S och C hunnit sova ett par timmar också.

Försökte städa lite så att det känns fräscht på måndagmorgonen när jag är själv igen. Det känns viktigt, för även om man inte ska tänka på sånt så stressar det mig i alla fall.

Vi tog en långpromenad till S morbror som bor lite utanför Leksand, solen sken och vi svettades =) När vi kom fram bjöds vi nyplockade björnbär! Så himla gott, sånt uppskatar jag!

På kvällen låg jag och snackade med boysen, plötsligt börjar D skratta, ni vet sånt kluckande bebisskratt. Åh mysigt, fick tårar i ögonen blödig som man är!

Premiär för Ensam mamma söker, jag kommer att vara bänkad varje söndag! =)

Inga kommentarer: