tisdag 8 september 2009

Tisdag

Dagens: 7619 steg

Det blev inget babyöppet idag, min lilla C var lite snorig och hostade ganska mycket på morgonen. Tänkte att det var lika bra att vara hemma, själv så känner jag mig lite hängig också.
Efter tuppluren på förmiddan så var hostan borta det var skönt. Alltså nu var ju det här inte farligt alls men det hugger ju i hjärtat. Vi är ju inte vana med det här, första gången som man märker att de är lite förkylda! Men men allt har sin tid!

Mys i soffan vart det. På eftermiddagen tog vi oss ut på en promis, vi gick och köpte present till mitt lilla goa brorsbarn som fyller 4 i morgon! Det är är ju baksidan att bo långt ifrån sin familj, fyller nån på en vardag ja då kan vi inte komma!!! =( Sedan saknar jag vardagen med familjen, men sååååå mysigt vi har det när vi väl träffas! Det viktigaste nu är att C & D får en nära relation med alla, men det vet jag redan att de kommer få!

Idag flöt det på hur skönt som helst med boysen, åt efter varann, den ena roade sig själv medans den andre åt!!
Nu i kväll badade jag med dem, finns det nåt mysigare?????? Jag badar med dom en och en, så står S brevid och klär av, torkar och klär på dom! Det blir mycket teamwork. Förstår inte att baby hud blir så mjuk och härlig av att bada!

Känner på mig att jag kommer vara lite förkyld när jag vaknar i morgon!

Åh blev klippt idag av min kära svärmor, så fint och fräscht! Jag tappar något så grymt med hår just nu, fy tusan! Trodde att jag skulle slippa det genom att jag endast ammade i 2 månader, men icke!!!!!

Inga kommentarer: