torsdag 3 september 2009

Trött-torsdag

Dagens: 3016

Inte mycket action idag, hoppade över promis på förmiddag och la boysen i deras sängar istället. Ligger de i vagnen och sover måste jag kolla dem hela tiden och just idag var jag sugen på att slänga mig i soffan och kanske slumra till lite efter en natt med 2 1/2 timmes sömn. Men som ni förstår så hann jag diska nappflaskor och sjunka ner i soffan när en upprörd D full med bajs i blöjan gråter i sängen, och av en ren händelse råkar C också vakna då. 50 min sömn fick de, så på eftermiddagen blev det vagn med skön sömn för de två. Sen höll de låda hos farmor och farfar hela kvällen.

Allstå jag lämnade mina älsklingar hos farmor och farfar och begav mig hem för ett par timmar alldeles för mig själv. Kände mig lyxig när jag då tog med mig datorn ner i sängen och satte på Sex and the city "The movie" Very nice!!!! Bra var den också för den delen =)

Boysen gillade skarpt mobil/speldosa som vi köpte igår. Tror pappan var nöjd med sina nya bandyklubba idag också. =)

I morgon är det FREDAG

2 kommentarer:

Vanliga mamman sa...

Åååh vad du e duktig som lämnar boysen o låter farmor o farfar njuta av dom o sen går hem o myser alldeles själv! Well done! Puss.

Men hallon..... sa...

Ja men visst var det tomt när man kom hem först! Hua.. Men det gick tydligen att koppla bort det he he