söndag 20 september 2009

Hjärtat har växtvärk!

Idag fick de sitta vid bordet, pappa fångar deras uppmärksamhet.
Polarn & Pyret bodisar denna söndag!

Promenix idag för hela familjen. D ville bestämt inte åka vagn, så det blev till att hänga på pappas arm. Mycket bättre utsikt!!! D var vaken hela dagen ända till 14.30 då knoppade han in och sov i 3 1/2 timme. Jag hade det alltså ganska soft när S åkte och kollade på farbrors match. Jag och C låg på golvet och lekte lite, jag hann också beställa lite kläder på internet. Det är den typ av shopping jag gör nu. Har väl vart ett par gånger när boysen vart med, men på nått sätt känns det stressande att prova kläder då. Men jag lägger inte mycket pengar på shopping till mig självjust nu.
Ja idag bullade vi upp med filtar i stolarna så kunde C&D sitta med oss när vi åt middag, perfekt!!! De var så nöjda. Det händer så otroligt mycket med dem varje dag. Ikväll när vi badade dem kände jag att baljan börjar bli för liten, de sparkar och viftar så mycket nu och det finns inte utrymme för det. Oftast så badar nån av oss tillsammans med dem och då kan de sparka för fulla muggar. C känns ganska orädd i vattnet medans D blir lite känslig tex. när det kommer vatten i ansiktet. Det är så olika i vissa situationer och de är kul att se deras olikheter.
Det är så otroligt underbart att sitta här på kvällen och tänka på sina barn, att hjärtat är så proppfullt av kärlek att det värker! Hjärtat har växtvärk!
Ny vecka, nya äventyr!!!




1 kommentar:

Anonym sa...

Fan va dom växer, hoppas allt är bra med er.
Mvh Dansken H:)