onsdag 23 september 2009

Sovmorgon de e fint de!

Sovmorgon idag, såååå skönt! Vi gick upp strax innan 9. Skön förmiddag, har märkt att när jag sätter boysen i deras babysitters i badrummet när jag gör mig i ordning så bajsar de. De känner alltså att de är på rätt ställe. Idag hälsade vi på hos pappa på jobbet, D sov hela tiden men C satt och snackade lite vid lunch bordet. Tog en sväng till Insjöns berömda köpcentrum, var lite småpirrig att nån av dom skulle vakna och vara jätte hungrig medans jag strosade runt där. Hann med en fika hos A och söta T. Där trivs vi, grabbarna och jag!
Som sagt mycket fika blir det för på kvällen var det kalasdags hos S kusin som fyllde år, mysigt var det och C & Ds ögon höll nästan på att trilla ut när vi sjöng för födelsedagsbarnet.

Jaha nu är det packa som gäller för i morgon bär det av hem till mormor och morfar!! Ska bli så mysigt, äntligen få träffa alla! Jag och boysen ska åka själv i morgon, lite pirrig är jag men det går bra. Vill de inte sitta still längre får jag bara stanna och kanske gå en sväng med vagnen. Det kommer gå bra, har också planerat inne i mitt huvud att de kan ligga i bagagen och leka lite om de strejkar och inte vill åka mer.

S kommer ner på lördagen, han kommer nog sakna dem grymt!!!!

Inga kommentarer: