tisdag 29 september 2009

Kom inte på nån titel idag..


Villervalla pyjamaser gillar jag!

Vardag igen, boysen kom fort in i det då de som vanligt bajsade när de satt i sina babysitters i badrummet medans jag gör mig iordning.

Var trött i morse efter helgen men vi drog ändå iväg till babyöppet då vi fått brev om att vår föräldrargrupp skulle vara där, men det var ingen där från BVC som vi trodde. Verkar vara dåligt planerat för vår föräldrargrupp. Men vi klarar oss så bra ändå för vi har våra mysiga fikatorsdagar!


Tja eftersom C oftast vaknar först på morgonen är han så trött när vi åker till babyöppet så han sover mesta tiden där. Flyter på bra för då kan jag hänga lite med D så blir han trött lagom tills C vaknar eller vice versa. Idag ville D bestämt ha mat precis vid sångstunden så då fick lilla C följa med personalen upp på sångstunden. Det gick så bra så, tror att tvillingar atomatiskt blir vana med olika människor för det är ofta man behöver en famn.


Vi traskade till mitt jobb och tog en fika, C & D vandrade runt i famnar och snackade med allihopa tror jag, en del hade tur att få lite kräk på sig också! =)


S. badade med boysen, det är en mysig stund. Allihopa i badrummet, vi tvättar, torkar, kisssar ner oss, tvättar igen, smörjer, luftar, kammar det lilla fjunen på huvudena, försöker klippa tå naglarna, sätter på blöjor och pyjamas. Ja en helt ordinary day...men ändå inte.

1 kommentar:

En Mölnbobos Liv sa...

Hej Sofia!

Vilka sötnosar ni har! Har läst din blogg sen innan de kom men nästan aldrig skrivit något.

Kika gärna in hos mig om du vill vinna lite fina kläder till killarna, jag har 5st barntävlingar igång.